دسته‌بندی نشده

بررسی اعتراض به آزمون ورود به حرفه مهندسان در بازه زمانی یک ماه

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام اتمام مهلت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان از بررسی اعتراض ها خبر داد و گفت: نتایج بررسی‌ها حداکثر تا یک ماه آتی به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص بررسی اعتراض‌های آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام کرد: پیرو برگزاری آزمون‌های نظام‌مهندسی که ۱۳ تا ۱۵ مرداد در سراسر کشور برگزار و نتایج در تاریخ ۲۹ آبان اعلام شد، شرکت‌کنندگان فرصت یافتند تا چنانچه به نتایج آزمون اعتراضی داشتند، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان افزود: هم اکنون مهلت ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اتمام یافته و از امروز به مدت حداکثر یک‌ ماه نتایج اعتراض‌ها در کمیته‌های کارشناسی بررسی و نتایج به شرکت‌کنندکان اعلام خواهد شد.

مانی‌فر با تاکید بر اینکه چندین گروه کارشناسی بررسی اعتراض نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان را بررسی می‌کنند، توضیح داد: از امروز تا حداکثر یک ماه نتایج بررسی اعتراض‌ها بررسی و به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *