اخبار نظام مهندسی

اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه شهریور و مهر ۹۹

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‏های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ ۶ شهریورماه و ۳ و ۴ مهرماه ۹۹ می‌رساند، نتایج آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۰۵  از ساعت ۱۵:۰۰ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌باشد. لذا عزیزان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شركت‌كنندگاني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس) برای آزمون‏های تستی از طريق پست سفارشي و برای آزمون رشته معماری (طراحی) از طریق ایمیل به آدرس‏های زیر حداكثر تا تاريخ ۹۹/۰۹/۱۲ ارسال نمايند.

آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها:

آدرس: تهران، صندوق پستي به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش) بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان، کاردان‏های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ مهرماه ۹۹ مي‌باشد.

دانلود فرم درخواست بازنگری آزمون های تستی

آزمون رشته معماری (طراحی):

ارسال به آدرس ایمیل: tarahi@inbr.ir

ذکر مشخصات در موضوع ایمیل : شماره داوطلبی و نمره کسب شده 

دانلود فرم درخواست بازنگری آزمون معماری طراحی

به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند. بدیهی است به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *